FAQ: Account

Hoe kan ik een account aanmaken?
add

Het aanmaken van een account is heel makkelijk. Je downloadt de app of je registreert je op de website. Binnen 5 minuten is jouw account compleet en kun je, na validatie van het NOWJOBS-team, beginnen met het plaatsen van vacatures.

Hoe kan ik mijn e-mailadres verifiëren?
add

Nadat je een account hebt aangemaakt ontvang je een e-mail met daarin de link om jouw e-mailadres te valideren.

Ik heb een account aangemaakt maar wacht op validatie, wat moet ik doen?
add

Je wordt zo snel mogelijk door ons gebeld. Maar wil je direct verder? Neem dan contact met ons op via 088-5627000 en we kijken naar jouw account.

Hoe kan ik mijn telefoonnummer verifiëren?
add

Je ontvangt via sms een code. Vul deze code in de app in en je kunt aan de slag!

Hoe kan ik mijn account wijzigen?
add

Je kunt je account wijzigen via de knop ‘instellingen’, rechtsboven in de app. Let er wel op dat, als je gegevens wijzigt, deze eerst gevalideerd moeten worden door het NOWJOBS-team voordat je opnieuw vacatures kunt plaatsen.

Heb je jouw gegevens gewijzigd en wil je direct aan de slag? Neem dan contact met ons op via 088-562700 of stuur ons een WhatsApp bericht en wij helpen je meteen.

Ik werk met verschillende vestigingen en verschillende KvK-nummers, hoe pak ik dit aan?
add

Er wordt één master-account aangemaakt en daar worden alle vestigingen met eigen KvK-nummer aan gekoppeld. Wanneer je inlogt in het webportaal dan kun je vanuit dit master-account alle vestigingen zien en hier op werken. Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk via de mobiele app. 

Ik heb op dit moment geen tijdelijke bijverdieners nodig, wat moet ik doen?
add

Als je geen vacatures plaatst, zie je ook geen geïnteresseerde bijverdieners. Ben je weer op zoek, plaats dan opnieuw een vacature zodat er bijverdieners bij jou aan de slag gaan! Heb je inmiddels al wel een favorietenpoule opgebouwd? Laat dan weten dat je de komende tijd geen bijverdieners zoekt. Dan kunnen zij op zoek naar een andere opdrachtgever.